de var igår

Igår var det varmt ute, sjukt jävla varmt !
Var på stan med Anna en svängom, då kom de en jävla regnskur åh åskan dånade på.. Sen skiftade de mellan sol åh regn resten av dagen.. Var menningen att vi skulle åka in på kalaset en sväng men vi skippade de när vi insåg att det regnade nå jävulskt haha.. Så det blev bara mys här hemma för mig åh E, vi såg hide and seek åh åt kladdkaka, muuumsing ! Oliver somnade just efter 20, han var helt crazy, haha han var som Jullan typ, då fattar Linda :P

Vaknade av en Oliver 06.37 ! Ooops ! Varken jag lr Erik har hört nån väckarklocka? Tur man har en levande :P

idag ska väl många på kalaset antar jag, men det ska inte jag :)
Jag ska vara hemma åh mysa med min bebis ikväll, det blir kalaset imorn för min del :)
Då kommer Emma till lule, yipppppppi !

Pusshej !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jullan kanske har smittat av sig lite ;)

2008-08-01 @ 10:15:00
URL: http://lwikman.blogg.se/
Postat av: Sinne

Jag trodde jag var den enda som inte ska dit ikväll, men det är enbart för att jag jobbar till 22.30 :(

2008-08-01 @ 17:03:56
URL: http://siinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0