Snällt av "såkallade" kompisar?

Vissa personer måste lära sig att säga emot ! Har man lovat någon en sånn sak men ändå är snäll åh ställer upp på något annat snabbt då ska dom andra kunna visa hänsyn åh acceptera de istället för att dra nytta av situationen ! För är man snäll åh ställer upp för sina kompisar åh kompisarns tack är att sätta en i "skiten", då är det inte kompisar i mina ögon ! That´s it !

Kan väl säga jippi åt att Erik inte far till södra iaf, slipper vara utan min älskling i 3 nätter :D
Dock ska jag jobba en stund imorn när han är ledig hela dagen, känns ju kul, icke, menmen det är rätt chill :P Åh sen på lördag blir det Alvik en stund :)

Idag vette tusan vad som händer, är hästsugen som faaaaan så skulle behöva glida till stallet en sväng innan jag går lös på inredningen här hemma..



Jag har hittat min soulmate ! :) ♥ Erik ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

msn ?

2008-08-14 @ 09:12:25
URL: http://lwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0