wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie :D

Godmorgon :)

Igår var syster här en stund så jag fick städa lite.. Sen när jag skulle mata Oliver med barnmat så totalvägra han att ens smaka, något less mamma gav skeden till moster åh gissa vad, UNGEN GAPAR FÖR FULLT ! *gaah!* Nåja, bra att han får i sig mat iaf :) Jag åh Erik gräddade våfflor till middag, tillåhmed Erik gjorde de bättre än mig *haha* Nä, men jag suger på att grädda våfflor ! Gott blev det då iaf när karln gräddade :) Sen packade vi in oss i bilen åh for till brännvall på herts åh hängde nån timme, Erik skruvade i bilen åh Oliver stod vid ratten nöjd som en kung !

Idag blir det lunch på Mat&Prat med mammagänget kl 11 ! Oj vad jag har saknat dom ! Var länge sen vi träffades ! Har ju varit semester osv så vi har haft ett litet uppehåll.. Ska bli kul åh se hur stora dom andra barnen har blivit :D

Nä nu ska jag gå åh ge Oliver gröt osv :)

- Kärlek till Erik ! ♥

Kommentarer
Postat av: lillasyster

jag säger ju att jag är bäst =)

2008-08-12 @ 20:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0