cheesecake

Okej..
Lördagskvällen innehöll bakis therese och mys med P. :) Och jag & dessan som gick och hela fredagskvällen nästan och gorma att vi inte var fulla? Vi lär ha varit för de kändes dagen efter, hahaha..

Söndagen blev min son kidnappad av sin pappa, dom for ut till alvik en stund. Medans passade jag på att packa (läs min mamma, haha).. Jag låg i soffan och såg film och var på mindre bra humör! Daniel sa att det gick bra att ha oliver men ja har bestämt att han får ta och lära känna han bättre innan han tar han igen, för olivers skull IFALL det skulle bli något. Sen när Oliver kom tillbaka så for jag med han till min farmor och farfar och åt middag, mest gott :) Hem och i säng tidigt!

Imorse vaknade jag och kunde inte somna om, tror klockan var typ 5? Oliver sov fortfarande. Patrik kom efter jobbet (han sluta 6) och gjorde min morgon till en bra morgon, vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord, massa myys :) Så badade jag oliver också och gjorde han klar, sen for jag till mjölkudden och mamma :) Nu sitter man här och har ätit pizza, fyfy, efes a la therese special! :D Oliver skrattandes och nyvaken i famnen :)

Längtar tills på fredag för då flyttar man till tuna :D Sen på lördag blir det mys i kallax sägs de..

MÅSTE BAKA CHEESEKCAKE INNAN JAG DÖÖÖR AV SUUG EFTER DEN HAHAHAH

Han Patrik är som goó ;)


Kommentarer
Postat av: LOVISA

men tjilla me ungen, daniel är inte någon tyrann.

2008-02-25 @ 21:03:50
Postat av: Linda

LOVISA - Har du egna barn, tänkte om du vet hur barn funkar? Klart att Daniel bör lära känna sin son som han faktiskt knappt träffat innan han tar med honom ut utan sin mamma o innan han gör de borde han vxa upp o sluta bete sig som en jävla 14 is o ta sitt ansvar!
De är ju Olivers mamma Therese som Oliver känner sig trygg med!
O sluta särskriv de stavas CHILLA!

2008-02-26 @ 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0