friskk

Oliver är massa friska nu, wiie! :D

Har varit på 2månderskontrollen idag, han väger 6525g och är 60cm lång :) Lillkubiken ;) Mohoho :)

Sitter hos mamma nu och väntar på f&f, dom ska köra mig till stallet, massa nice att fara ut i skogen och rida :) läääängtar! Dra ett race mot måttsund, jajajajaja :)

Imorn blire öf på tuna med dessan och vinc.
Torsdag blir det nog fika i cityy och sen stall jäääh :)
Fredag... Begr. :/
Full vecka alltså.. Och då har jag skippat att notera vissa saker, de blir nog bäst såå ;)

För övrigt så är jag handikappad utan dator, bläblä.. Men snart är jag nog friskförklarad haha.. Guitarrhero så fort oliver slocknar till haha.. Jajja..

Just jaa, dopet bokat 29 mars. :) Skojskoj..

chilla lilla duu vaa :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra att han är frisk

2008-02-05 @ 11:36:23
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: raiijsan

ja men de visste jag inte att du visste, visste inte att du känner han också:) när ska vi hitta på nåt då? :)

2008-02-06 @ 14:25:11
URL: http://www.princessraiijss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0