godmorgon och glad påsk!

Jahaja, blev sent igår, kom hem just efter 21 :P

Upp tidigt idag tyckte Oliver, nåja, jag klagar inte, är på så himlans bra humör :) Slog på musik och Oliver låg och skratta och sprattla :) Sen tog vi bussen till mamma så nu sitter jag här och nöter :P haha.. Ska till stan på en stund med Dessan och vinc. Träffa linda och nike :) Och så blir det fika på m&p, linda sa att vi blir 16 barnvagnar, oh shit, haha hur ska vi rymmas? nåja de löser sig, skoj iaf :) På eftermiddan blir det stallet för min del :)

Imorn är det begravning, mindre kul..

Nu ska jag tralla vidare på  mitt underbara humör :D


Kommentarer
Postat av: raiijsan

är de påsk nu?

2008-02-08 @ 10:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0