hemma igen

Vi blev kvar i sunderbyn igår, inlagd med Oliver på barnavd. för att han var så sjuk.. Idag mår han mkt bättre men är inte frisk.. Men man får ta i honom vilket man icke fick igår och det är ju ett framsteg. Dom vet inte vad han har.. Men det kan vara en virusinfektion, men som sagt.. Dom vet inte, för proverna visade ingenting? :/  Nå väl, han verkar ju vara på bättringsvägen så jag håller tummen :)

Blir att vara hemma och mysa hela helgen, så bebis blir frisk. Ska börja packa också :)

Lillebror och pappa var förbi med brorsans xbox360 så ja ska ha nått att roa mig med när vi inte får gå ut :P Kan säga att jag är heeelt såld på guitarrhero. Tommy sku visa mig hur man gör, höll på att trilla baklänges, saaatans vad han kunde spela, var tvungen att filma de och lägga in på datorn, men ids inte slänga upp de här ännu så jag gör det sen :P Nu blir de "ge herman en blås" hahaha och sen öva så man blir proffs på de där nån gång, måste ju klå brorsan i de sen (tror aldrig de kommer hända men kan hoppas)

Tjoooo!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0