Hör upp!

1. Äh va gör de om han får lite ont i ryggen, vill man åka fint får man lida pint! MEN HALLÅ! Om ni har tänkt kommentera och inte kan skriva vem ni är kan ni lika gärna skita i att göra de alls !? Självklart kan han ha sittvagn nu, men bara därför betyder de inte att han ska sitta i den redan.. Ni som verkar veta så mkt om barnens ryggar verkar inte veta ett dugg om vagnar.. Vagnen går att lägga ner i fullt liggläge och så behöver man bara ha en åkpåse till det blir varmare.. Liggvagnen jag har nu är alldeles för varm trots att jag inte har åkpåse i den just nu, han svettas ju ihjäl! Med en sittvagn kan man öppna upp bättre så fort man går inomhus tex på affärerna på stan.. Så tack och adjö om den saken!

2. Helgen har varit supermysig! I lördags var vi till mamma, en sväng på stan, en stund hos farmor & farfar :) Sen for vi till kallax och myste :) Underbart väder på söndagen, men självklart tog vi inte med vagnen, attans! Nästa gång får den också följa så man kan gå ut och gå :) Idag har vi varit på stan och käkat på asian kitchen med matina&lucas, linda&nike :) Imorn blir det babydate i lokalen och kanske babysång innan det. :) Onsdag är det pasta på m&p, babysång på k-huset och SHOPPING på listan! :D

3. Nu ska jag till stallet och rida :D Sen hem och packa, flyttar ju om lite mer än en vecka bara :D

P ;)

Kommentarer
Postat av: PrincessRaiijss

baby data mig i röven!!!!! jag vill också umgås med dig nån gång även fast jag inte har nån fetknodd;) PUSSS

2008-02-18 @ 19:57:05
Postat av: Lillis

Go girl! Klart du kan ha sittvagn bry dig inte om alla "jag vet bättre än du" typer, klart dom kan kommentera negativt då de gömmer sig bakom en dataskärm!!! Klart söt baby du har!

2008-02-19 @ 16:40:54
Postat av: Lisa

Klart att du kan ha sittvagn! Jag kommer då att ha det från början, för det går ju såklart att få fullt liggläge! :) Skit i vad andra säger! :)

2008-02-19 @ 17:09:26
URL: http://pluppi.blogg.se
Postat av: Anne

jo vu har bokat in den 29 i nerderluleå kyrka=o) ni då??

2008-02-19 @ 22:48:24
URL: http://annew.blogg.se/
Postat av: Anne

ok ja då är de inte samma kyrka då men samma dag haha... jo du oliver är också en riktiti sötis=o)

2008-02-21 @ 15:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0