ingen sorg i göteborg

Wiie hooo! Nu sitter jag hos pappa med min dator i högsta hugg! Gissa om de är skönt med internet? Jaaapp! Som less när det inte kommit igång hemma ännu, men nu skiter jag i de för imorn går flyttlastet till Tuna och där finns det internet! :D Allt i läggan är nerpackat så ska sova här i natt :)

Veckan som gått har varit toppppppen! Umgåtts med Patrik, shoppat, fika på stan, babysång, stallet osv osv.

Idag köpte jag även en ny vagn till Oliver, fick bli en Quinny Freestyle i beige/sand färg. :) Ides inte tjorva med tyskarna till slut iaf.. :P

 
Nya vagnen :) *nöjd*

 
Oliver badar :) & Kääärlek på hög nivå! :)


Gooó karln :)


Kommentarer
Postat av: Maja

haha, såg kommentarerna du hade fått om att köpa "sittvagnen". Blev förvånad att det var så många som visste så lite ;) Vi hade en liknande till äldsta dottern från första dag och det är ju inte som om man sätter dem upp förrän de börjar sitta själv. Sittvagnar kallar jag bara de mindre vagnarna som inte har fullt liggläge :S Freestylen är finfin, tänkte köpa en sån från början, men då ville min man promt inte ha en med tre hjul.. tack och lov gav han vika nu när vi fick andra barnet så nu har vi en phil & teds :) Så jäkla smidigt med jogger.

2008-02-28 @ 22:06:11
URL: http://familjenlinden.blogspot.com
Postat av: PrincessRaiijss

jättefin är vagnen.. jag läääär ju ska ha den turkosa;) då jag får en bebis hehe.. pusss

2008-02-29 @ 22:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0