jag är en gräääshoppa!

och jag kan inte sitta still :P
Haha, som roligt med babysång :) Blev en sväng men emelie och jenny på de igår :) och så en sväng på stan.. Hängde hos mamma ett tag och sen hem.. Blev myys hela kvällen bara ;)

Så nu har mamma äntligen hittat vagnen jag ville ha.. Dock fanns den inte i den röd/gråa som jag ville så det blir en i grön/beige typ.. Eller ja, men en sånn här :)



Sitter hos mamma nu och hostar som en annan förkyld åsna, suuuck..
Idag blir det också babysång tror jag, med Dessan och vinc :) Måste höra om dom andra också ska med, hade vart kul :) Blir en sväng på stan innan iaf :P

Känner mig helt utvilad också, det är nice! Oliver har sovit som en guuuud i natt, tackar för det :)  Han börjar bli så stor min prins, 2½ månad, shiiiit ! Envis börjar han också bli, haha ingen kommentar!

Satt och kollade här på datorn, hittade en massa gamla bilder här på mammas dator, haha..
 
 
Jag får leva med det! haha

Nä, nu ska jag sluta svammla och göra nå nytta! Tyyyp, kamma håret kan ju va en bra idé, jää jää..

Han Patrik är soom sööt ;)

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jasså,Ett pök på G? : )

2008-02-17 @ 04:44:04
URL: http://lilllisen.blogg.se
Postat av: Anonym

åh. de är jjuu jag som fotar, kortet till hööger:P

2008-02-26 @ 19:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0