long time no see

Wääääääääh!
Nu var det länge sen jag orkade bry mig om detta, nää skämt åsido! Ingen funkade dajtor hemma, bläbläblä! Känner mig handikappad? Jaaaaa vissst! Men det borde funka när som helst. Skulle börjat funka för länge sen.. Ajja.. Den som väntar på nåttt gott väntar aldrig för länge! :D

Vad händer i mitt och Olivers liv nu då?
Vi fikar fortfarande alldeles för ofta på stan, nog blir det en så där 2-3 dagar i veckan. FY FY! ;) Jag hänger i stallet 2 dar i veckan, senast i måndags flög jag av i skogen när en jävla idiot kom körande och la bilen på ställ mot hästen, finfin fläskläpp fick man :) I fredags var jag ut med tanja och stefan på olearys, slutade med att jag hamna på cleo med nå grabbs, haha, skoj :) Igår fick Oliver även ta en premiär dopp på badhuset, shit va kul det var att kunna "göra" något med honom.. Han tyckte det var jätte spännande :) Loka, Vilma och Nike var också med :) Myst med " -piiip- " 2 kvällar i rad också ;) Mig tycker väldigt bra om den människan :) Nu längtar jag till helgen :)

Kladdigt inlägg. ja vet, men har många bollar i luften samtidigt :D

Och sjuk är jag typ, svin jävla ont i halsen, tappar rösten med jämna mellanrum, snorig och jävligt..

Glad alla hjärtans dag :)

Kommentarer
Postat av: Lindson

Glad alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 17:14:04
URL: http://lindson.blogg.se
Postat av: sandran

my god. flög du av.. stackare.. :/
satans idioter det finns bakom ratten :S Alla brukar ju vara så lugna där i skogen.

2008-02-14 @ 17:29:06
Postat av: lollo

du gillar som mina avdankda.

2008-02-14 @ 18:42:04
Postat av: raiijsan

i start to miss you haha :) happy valentine´s day i efterskjut;P

2008-02-15 @ 13:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0