min prins

Hojja, känner mig massa tärd idag! Konstigt? Nää, man mår väl som man förtjänar! Tog det iaf lugnt igår, eller ja drack och drack och drack men blev typ inte full?! Men sen när vi skulle börja dra oss mot KG och käka, då var dessan full hahaha how cute she was! Så var Patrik snäll och körde hem oss när han sku och jobba, haha stackarn börja 5 imorse.

Idag blir det så lite rörelse som möjligt. Ska ta igen tiden som jag missade med min son igår/natt och så blir det mysa med karln bara :) Måste ha pizzzzzza!!! Och godis till melodifestivalen [som suger hästballe satans dåligt det blivit på sistone, vilkeeet skäänt!]

Imorn sägs det att Daniel ska ha Oliver själv en stund.. Åka med han till alvik.. Behöver jag säga att jag gruvar mig nå jävulskt.. :/ Vet inte varför.. Men det känns bara så konstigt.. Oliver är som inte på sitt bästa humör dom här dagarna som varit.. grinig så fort han inte fått vara i min famn typ när han är vaken.. Daniel känner inte ens oliver, vet inte hur han funkar, när han ska äta, hur mkt han ska äta, varför han gör si och såå.. Och jag tycker inte om att han ska åka bil dit ut.. Vem ska trösta honom om han blir lessen?? Då behöver han trygghet och det känner han inte hos människor han inte träffat så ofta.. tycker det är för tidigt för det här ännu :( Självklart vill jag att dom ska ha oliver men tycker dom kan lära känna honom först, och att han ska få lära känna dom och kunna känna tryggehet.. Jag menar, oliver är hos min mamma ibland när jag är i stallet osv men hon har träffat honom så gott som varje dag sen han föddes, det har inte daniel. Daniel har bara varit och hälsat på Oliver 3ggr sen nyår!? Visst, träffa honom 2ggr också i typ en kvart men de är ingenting jämnfört med vad ett barn behöver.. Nä de här känns inte bra för mig :( Blir tårögd och får ont i magen så fort jag tänker på att oliver ska iväg nån timme imorn.. faaaan!
Och den som tänkt yttra sig om "barnsligt" att bli så här, behåll era kommentarer för er själva för ni vet fan inte mkt om saken!

   

  

Det finns ingen, INGEN, som kan förstå mina känslor för denna underbara unge.. Han är syret jag andas. Tack Oliver för att du gjort mig till den jag är idag, mamma älskar dig mest av allt!

P, cutiepie ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju inte alls barnsligt. Jag tycker det känns tomt att lämna lillen hemma med pappsen å fara iväg själv trots att vi bor tillsammans och är tillsammans på heltid! Så dina känslor är absolut befogade. Hoppas det går bra iallafall.. =)

2008-02-23 @ 12:45:11
Postat av: Desire

du är ju så söt=)
förstår dig, han är ju ditt allt klart man blir orolig..

2008-02-23 @ 17:30:46
URL: http://dessanovincent
Postat av: Linda

vet hur du känner och ändå BOR &LEVER jag med julias pappa men är ändå orolig när han ska hon ensam för han aldrig finns och hjälper till fast vi bor tillsammans !! men det går bra imorgon ska du se :)

2008-02-23 @ 20:51:37
URL: http://lwikman.blogg.se
Postat av: Eva

Det kommer alltid kännas! Det vore mera konstigt om det inte gjorde det! Men det kommer nog gå bra skall du se, det är iaf nyttigt för Daniel och kommer att vara bra för Oliver, även om det alltid kommer att göra ont i mammahjärtat.

2008-02-24 @ 06:34:50
Postat av: Linnea

Jag tycker faktiskt som dig, att han gott borde lära känna sin son först.. Så skulle iallafall jag ha känt. Nu känner ju inte jag dig men i dina bloggar så verkar pappan inte ha nått större intresse för sin son, och det är ju himla synd!
Du ska nog se att det går bra ändå. Men jag förstår dig iallafall, tycker inte alls att det låter barnsligt..

Jag har förresten suttit upp på hästryggen för första gången sen han försvann.. Kändes rätt ok, men jag saknar min älskling... Har pratat med en tjej som har tinker som ville att jag skulle komma och rida hos henne. Så vi får se. :)

Ha det bra, kram linnea

2008-02-24 @ 09:45:42
URL: http://meiam.blogg.se
Postat av: Anonym

Förstår hur du känner det. Detta är inte lätt. Kan inte pappan komma och träffa honom lite mer innan det bär i väg. Han skulle kunna ta ut honom på prommis nära dig till att börja med. Men det går säkert bra i dag. Han kan ju börja med att hämta honom i 2 timmar till att börja med. Då kanske det känns lite lättare för dig när det inte är så lång stund.

2008-02-24 @ 10:22:32
Postat av: Anna-Karin

Jag är ju inte själv mamma ännu, men jag kan nog ändå förstå lite hur du menar. Av alla mammor jag känner så har de flesta det lite jobbigt när de ska lämna bort sina barn för en stund. Men jag tror nog att det kommer gå bra, nån gång måste ju bli den första och även om han inte är expert på att trösta honom, byta blöja, mata honom och sånt första gången så kommer han ju att lära sig.. ingen är ju expert första gångerna? :) det var ju inte du heller :)
och mormor Lena var säkerligen inte heller stensäker på allting de första gångerna :)
Ge honom en chans, du ska se att de kommer gå fint! :)

2008-02-24 @ 10:38:47
Postat av: Anonym

Förstår dig fullt ut. Men kan inte Daniel träffa honom hemma hos dig meddans han är så liten. Förstår att du inte ammar honom men hade du gjort det så hade de ju inte alls kunnat ha honom. Nä, jag tror att det går bra men vet inte om jag skulle lämnat ifrån mig ett barn på ca 3 månader. Jag har inga barn själv än men när det kommer så ska jag inte lämna ifrån mig meddans de är så små. Vet att föräldra rätten säger att pappan har rätt att träffa sitt barn men inte hämta det meddans det är litet. Man kan ha kontakt med barnen att man kommer och hälsar på. Men det är min synpunkt jag som inga barn har men är bonus mamma till 2st.

2008-02-24 @ 16:12:38
Postat av: PrincessRaiijss

även fast jag inte är någon mamma än så tror jag att jag vet hur du känner, hade jag fått en bebis hade jag inte velat lämna den en sekund hade nog saknat ihjäl mig efter den och varit oerhört orolig.. så jag tycker bara det låter helt fullkomligt normalt det du känner.. och jag tror många vet exakt hur mycket du älskar din bebis;) vi måst dra på stan nån dag? har varit idag ocg shoppat som en dåre bara hello kitty grejer typ hahaha! PUSSS

2008-02-25 @ 20:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0