prickigkorv

Huhää, min dator är hos DR. Hans.. Haha, Pappa har fått ta den på fixning för jag är bäst på att söla ner och krascha sånna dära.. Nog för att den funkar men diverse saker på den bör absolut inte vara där :P Så nu sitter jag hos mamma och nööter :)

Oliver är prickigare än prickigast, full av utslag.. Men han verkar inte brydd av det för dom verkar inte klia och han är hur glad och tokig som helst, skönt det iaf.. Men inge kul att ens barn är sjukt :(

Ska och bowla med Tanja, Stefan och "-piiip-" på nå tag på Tuna. Kulkul :) This is going to be fun, mohohoho :D Oliver ska vara hos mamma medans för han har typ utegångsförbud ju! :)

Ska jag förklara känslan i min kropp, jag är så sjukt glad, älskar dagarna och att bara få vara.. "varför sväva på rosa moln när jorden är ett himmelrike?" Sen Oliver föddes har mitt liv bara blivit bättre och bättre för varje dag som går, helt sjukt vad ett barn och personer i ens närhet kan åstakomma :) Bara flytten blir bortgjord så kommer mitt liv vara perfekt! :D

Jag känner mig såååå friiiiii :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0