shoppa shoppa

Okej, var ett tag sen, men lulebo är seeega så har fortfarande inget internet hemma! Men ärligt, jag bryr mig inte så hårt längre, har fullt upp med annat :) Och om en vecka flyttar man :D Gissa om jag längtar? Oooh jaaa!

Igår var man på stan med linda åh martina + bebisar :) Köpte alldeles för mkt, haha. Massa fina kläder osv. Så skulle jag gå på stan med patrik men fick så jävla ont i ryggen så for hem. Trodde seriöst jag skulle avlida av smärta, bläää.. Men efter många om och män packade vi in oss i bilen och for på barnens hus, sko kanonen och korvgubben, sen bara hem och myste :) Tanja var förbi med mina saker som jag glömt hos henne i samma veva som patrik for och jobba så snackade lite skit med henne, höhö :)

Vaknade 5 imorse, kunde inte somna om, halvsov en stund och så kom patrik sen när han slutat jobba där efter 6 imorse haha.. Oliver vaknade 7, fixade och donade så for vi till stan, mötte upp dessan och vinc. och gick på m&p och käkade :) Blev 3 nya pyjamaser, ett par jeans och en body till lillen :) Träffade martina en sväng också. :)

Nu sitter jag hos mamma, ska dra mig till stallet typ,inom snar framtid :P Oliver ska vara här medans :) Sen blir det hämta honom och bege sig hemåt och ta tag i packningen, SUUUUCK. Men tänkte passa på om ändå daniel sku komma och roa sin son en stund så behöver jag inte tänka på de i allt plocka och rens :)

På lördag fyller martina år, så det ska vi fira imorn typ, gissa om jag är taggad? jajjomän! :D

Kommentarer
Postat av: Desire

braaa att du är taggad ;P de är ja me .......

2008-02-21 @ 14:56:20
URL: http://dessanovincent

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0