bankrån

Jasså..
For till bvc med Oliver på morronen, läkaren var sjuk och själklart kunde dom inte få fingrarna ut arslet och ringa och säga de så for dit helt i onödan.. Så där satt man 10 på morronen, LESS. Tog en prommis in till stan, massa skönt väder :) Käkade varmkorv på jobbetet och knallade sen vidare till M&P. Linda&Nike, Jenny, Emelie&Vilma kom dit och så käkade vi :)

På vägen ner från mat och prat hör jag ordet bankrån, nyfiken blev man då. Visade sig att det just för några minuter sen varit bankrån på nordea, shiiit. Inte ofta det händer nå här uppe i lule inte.. Nåja :) Efter en stund gick ryktet att dom plockat rånaren på corsika så de var ju tur de :) Fullt med poliser osv i stan.

Nu sitter jag hos mamma en sväng, ska tillbaka mot stan på en timme drygt. Skriva klart alla papper gällande Oliver. Det kommer bli intressant! :)

Pang!

Kommentarer
Postat av: sandran

omg, rån på banken. där har jag städat ju :) haha

2008-01-29 @ 14:59:07
URL: http://casandran.blogg.se
Postat av: sandran

Var det därför jag såg så jävla mktpolisbilar efter vägen när jag körde hem? HAHA

2008-01-29 @ 14:59:43
URL: http://casandran.blogg.se
Postat av: raiijsan

haha i know who it was. eller hur man stavar de.

2008-02-03 @ 10:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0