dessssssssssan

Haha, jag vet inte vad jag ska ta mig till, ska bli kul men haha jag är ju nervös juu.. Tur att jag har söt Dessan, min räddare i nöden om det går åt fanders haha.. Jag gör ju inte sånt här egentligen, men va fan, man måste ju testa! :) Kommer göra bort mig totalt, haha, följa med bowlingklotet ut på banan typ, moahaha.. Nåja, ett gott skratt förlänger livet :P Ojoj, wish me luck om nån dag tack :D

Nu ska vi börja dra oss mot stan och vara social med "räddningspatrullen" från tuna :)
Snart blir ju vi också tunabor :D Fett najssss :D


Kommentarer
Postat av: Desire

haha allt kommer gå såå bra ;) men ja kan hålla me om att du kanske följer med bowlingklotet på banan:)

2008-01-21 @ 16:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0