time to be seriös igen

hoho :)
har svammlat på ganska mkt i mina inlägg på sistone så nu kanske de är dax att vara lite mer seriös igen :P

Oliver bara växer och växer :) Han har börjat le jätte mycket, skit kul att se hur han utvecklas :) Imse vimse spindel är en favorit, då ler han stort och följer rörelserna med blicken :) Han tycker även att sängmobilen som spelar är väldigt intressant, den tycker han om att titta på, och så fort den slutar spela åh snurra så piper han och så blir han tyst och nöjd lika fort man slår på den igen :) Tänk, mammas lilla kille blir hela 5 veckor imorn, usch va stor han börjar bli, det var liksom förra året han föddes, inte ens sista månaden.. Lilla hjärtat :)

Jag då? :) Jag lever och mår, mår väldigt bra faktiskt.. Det är tröttsamt att vara mamma men jag skulle aldrig i hela livet vilja ändra på min vardag, då är jag hellre trött bara jag får vara med min son :) Men hallå, jag är ensamstående mamma så jag har rätt att vara trött ibland :P Allt känns då toppen annars, jag lever mitt eget liv nu och jag tror inte jag mått så bra som jag gör på väldigt, väldigt länge. Tack Oliver för att du förgyller min dag :)

Sen så känns det väldigt skönt nu när jag ska flytta också, eller vi ska jag ju säga, Oliver & Jag :) En 3:a på tunastigen blir det, från den 29feb är lägenheten min, yeah! Oliver får eget lekrum, vi får nära till mamma/mormor och alla våra kompisar :) Eller inte alla men många ;) Så i mars blir det ikea, wiie :)

Sen måste vi börja planera och boka in Olivers dop också, hade ju velat ha de i slutet på feb/ början på mars, men eftersom jag komm ha fullt upp med flytten då så tror jag det får bli i slutet på mars, beroende på hur det passar för andra.. Oj, måste ju verkligen börja kolla upp de dära nu, tiden rinner bara iväg.. Vill då absolut att han ska vara döpt innan han är 4 månader, alltså sista mars senast.. och han är en månad nu, hade varit skönt att göra bort det när han är 3 månader drygt, dvs i februari.. men hur ska jag hinna med de? Nä, först och främst ska vi göra bort tisdan så vi får de ur världen och folk kan sluta snacka massa skit, för övrigt så är det inte jag som behöver det, det är alla andra idioter som tror att dom vet så jävla mkt och sen en person till som "förtjänar" det.. Sen när det är bortgjort tar vi tag i dopet! Så får de bli..

Jag längtar efter att få säga att sista kortet är lagt, invänta en ursäkt och gå ännu ett steg vidare..



Kommentarer
Postat av: Catti

Spännande med allt. Jag håller på flippa ut rean nu inför bröllopet och det äger ju inte rum förrän om massa månader, men ändå! Tiden rinner verkligen iväg...

2008-01-03 @ 19:42:22
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0