tisdag

Idag har vi vaknat tidigt, redan just före 8 ville Oliver upp :) Så vi har kollat på the voice och busat lite :)

Ska börja göra oss klara för pappa/morfar hämtar oss just före 10. Då blir det lämna Oliver hos mamma/mormor och vidare till stallet för min del :D Rida ut i skogen på Perra ;) Ska bliii såååå mysigt, sist jag var ut i skogen ohc red var ju på Flyen så de var ett tag sen sist. SKa bli skönt att rensa tankarna, inte för att jag har några tankar att rensa just nu? :) Nåja, de är skönt att bara vara också :)

För övrigt byggde jag ihop Oliver´s vrålåk igår :P Men än är han för liten för den :(



Som söööt sparkis :)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha va sött :) ska köpa en rosa till Julia ;P

2008-01-22 @ 13:25:24
URL: http://lwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0