tjockat hela dagen

Känns som att jag inte gjort annat än ätit idag, haha..

Började med en liten burgare på jobbet medans jag väntade på Martina, hon dök upp när jag tryckt i mig halva, då knalla vi direkt till dagge där det blev en tacos tallrik, muuuums! Sen knallade vi en snabbis inne på shoppning, satte oss på Mat&Prat och åt kladdkaka, haha.. Sen gick vi in i smedjan för att vänta på bussarna, slutade med att vi blev fast där på diverse affärer, haha.. Kom väl hem just efter 18 :)

Oliver är tokbusig, ligger och jollrar och skrattar för fullt :) Stora killen min :) Han börjar bli jätte stark i kroppen nu, ska stå och sparka hela tiden, sliter i allt han får tag i och släpper gärna inte i första taget :P

Sköt på dagens planerade kvällsaktivitet tills imorn lr nästa vecka, beror på när jag ids, haha :) 

Blir en tidig kväll..
Ska upp tidigt imorn, har BVC kl 10.10.. Väga & mäta lillen :) Är grymt nyfiken på hur mkt han växt på 2 veckor :) Så ska jag till stallet och rida en sväng i skogen med Perl :) Träna min egen kondis, haha, hästen har redan bra kondis så han får köra slut på mig ;P

Gaah, längtar som tusan tills jag flyttar till tuna, bara en månad kvar nu :D Ska bli tokskönt :)

Strax film, får sällskap nämnligen ;)


Kommentarer
Postat av: Catti

Ja det gör det verkligen, fast jag tycker han är tokigt lik mamma också. ;)

Tack snälla du! :) Förstår att du längtar till större. Men en månad går fort!

2008-01-23 @ 20:22:08
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0