växhuset

Blev en tidig morgon minst sagt!
For iaf hem en sväng innan jag tog en prommis till växhuset och mötte emelie&vilma, jenny&loke.. Så var vi på växhuset en stund.. Kom en massa andra barn och föräldrar, många pappor till min förvåning. Drack kaffe och babblade :)

Sen bar det av till stan och äta på Mat&Prat, då även med Linda&Neo&Nike, det var trevligt :) Så gick vi en sväng på stan också. När vi skulle hem var det svårt att komma med bussarna.. Slutade med att jag tog hertsöbussen och hoppade av vid örnässkolan, gick på coop en sväng och sen hem :)

Usch för att knalla i snöblåsten men det gick :)

Väl hemma har Oliver hunnit med att mysa på min mage och fått sig ett bad, nu ligger han i babysittern och tittar på tv, som nöjd grabb :) Han ser nanny :P

Nu ska jag fixa lite här hemma, annars blir det nog bara mys resten av kvällen, är gooooode trött !! Förhoppningsvis håller Oliver sig vaken en stund nu och då sover han som en ängel i natt, skönt :)

Imorn är det möte kl 13.15, det ska bli ett nöje :)

Jääjäääjääää hej!

Kommentarer
Postat av: Petra

Aha okej, trodde du menade att du skulle börja i sån där grupp :)

2008-01-07 @ 16:54:14
URL: http://petra88.blogg.se
Postat av: emelie

det var ju skit trevligt idag, måste träffas oftare! :)

2008-01-07 @ 18:54:32
URL: http://em3lie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0