Vila i frid..

FIck i natt veta något väldigt tråkigt..
Himlen tog tillbaka en ängel 2007-01-01, sov gott PA.
Det måste ha varit den snällaste, roligaste och mest omtänksamma människan jag någonsin kännit..
Livet är orättvist för många..

Tänker på dig och din familj.



Nu ska allt folk som läser få veta, även idioten själv hoppas jag..
Olivers pappa måste vara den mest respektlösa, okänsliga, lösaktiga, omogna människan helt utan samvete som någonsin vandrat på denna jord. TA ÅT DIG IDIOT!

*ett tack till alla som så fint berättar åt honom vad jag skrivit ifall de skulle va så att han inte läser de själv.. Tack tack..

Du har en son men du är ingen pappa.. Tolka de hur jävla du vill.

Kommentarer
Postat av: Catti

Tråkigt att läsa att han inte ställer upp för dig och sonen.

2008-01-06 @ 10:09:39
URL: http://www.catti.se
Postat av: bloggläsare :)

kör hårt bruden!! läser din blogg då jag hinner och måste bara få säga; YOU GO GIRL!!

2008-01-07 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0