800 grader !

Hojja va varmt det är ute ! Jag dööör !
Nä, nu ska vi inte klaga på värmen när den väl är här :P

Nåja, Erik var hem på lunchen så käkade vi tacos, mumma idag igen ;)
Sen kom Tanja åh Pricken hit så knallade vi till Dollar en sväng åh köpte nå skrot nödvändigt skrot. Knallade tillbaka hit åh satt åh chilla åh snacka skit ! :P Trevlans ! Liftade med Tanja till komsum när hon for hem, hade tänkt knalla förbi mamma men träffade Ida åh Wille så jag gick hem med dom istället :) Har hunnit plocka ihop lite här hemma, men Oliver har hunnit stöka lika fort igen så nu ger jag upp åh lämnar det tills han somnat ikväll ;P

Erik kommer väl hem på nå tag så ska börja med maten på en stund, kyckling grejjs åh sötsur sås åh ris åh sånt där ni vet :) Sen efter maten blir det en prommis efter stranden, myyys ;) Om nu inte karl får för sig att fara åh köpa en "köra sönder bil".. Alltså, haha, jag har inte fattat varför man ska köpa en bil för att köra sönder den? Men de ryktas om att de är skoj, haha, åh kul måste man ju få ha :P

Nu ska jag busa med Oliver, mitt älskade lillhjärta :)

Kommentarer
Postat av: PrincessRaiijss

jag såg er, eller jag såg inte dig men jag såg ida, men nick såg dig haha:)

2008-07-29 @ 21:31:41
Postat av: lena mormor

I dag kommer det att bli ännu varmare än i går så tänk på att ha hatt på Oliver så han inte får solsting. Om du vill kan ni ju komma hit en sväng och hälsa på. Danne jobbar så det är bara jag och vovvarna.

2008-07-30 @ 08:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0