Åt helvete !

Mamma hämtade Oliver tidigare idag så jag sku få vila lite.. Blev dock inte så mkt vila med lite.. Haft mina disskutioner med diverse folk ! Gud förbannat alltsåå !

Jag önskar att ja hade kunnat öppna mitt hjärta här så folk hade förstått vad fan det är jag säger men nej tack, jag avstår !
Åh att vuxna människor, över 40år gammal, sitter åh hittar på saker åh ljuger ? Snacka om att sjunka lågt ! TA ÅT DIG BÄST FAN DU VILL !!

Snälla låt mig vakna upp ur denna löjliga jävla mardröm ! Men icke, välkommen till verkligheten !

Jag har lärt mig något av en person nu, som man tror att den vet vars den har en men tydligen inte.. Jag har lärt mig att man aldrig ska ta något för givet när det gäller dig !

Åh till sist, vill bara lämna denna stad här åh nu, nån som är på? :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Kom till Oslo bruden! :-D

2008-07-03 @ 13:19:49
URL: http://maaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0