Bensbyn + färjan :)

Hahaha, bästa kvällen på länge !
Startade hos Mia i bensbyn med gamla gänget + brännvalls gäng åh nå mer folk !
Grymt sjukt skoj ! Men så fick jag, Anna, Brännvall åh "snygg 89/Kalixboon" (erik?) hahaha för oss att dra på färjan, sagt åh gjort ! Hur mkt folk som helst ! Så var ju självklart P där, han fick damp åh hällde cider över mig, HAHAHAHAHAHAHAHAHA ! Mooooget av en kille? Näääääääää ! Men de gjorde inte mig något, jag festade vidare ändå :P Jag åh Anna härja runt på dansgolvet, hahahaha soooom skoj !


Nu kom Oliver så ska kiila åh mysa med min älskling.. Saknat honom såååå !

Later


Kommentarer
Postat av: annaa

Smuggla :D haha du är rolig du therese ....

2008-07-12 @ 15:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0