En kväll med Ida :)

Igår när Ida slutade jobba vid halv 3 hämtade jag åh Karro upp henne så for vi ut till Alvik :) Oliver fick vara med sin farmor medans jag åh Ida for ut åh red :) Så himla härligt åh mysigt de var ! Jag på Kovo åh Ida på Flash !

Sen kilade vi in åh åt middag. Maggan hade gjort värsta goda kycklingen i nudlar typ, thailandskänsla över maten ! :)

Sen kilade jag ut till stallet igen, tog in Harpo åh nattade djuren :)

Fixade oss i ordning åh sen där just före 21 kom Tjäder åh hämtade oss. For till Kallax åh körde gokart :P Första gången för både mig åh Ida, men shiiiiit va kul de var ! Grymt jävla kul ! Erik kikade också förbi åh körde nått varv ;) He´s cute ! Jag hade tur i oturen, tappade mobilen som ja så smart glömde i fickan andra gången jag körde ! Såg den ligga på banan nästa varv, bra där Therese ! Men den klarade sig helt utan några skavanker trots att den blev lite överkörd :P

Sen for jag ut till alvik igen, Oliver sov som en liten ängel :) Fast de gjorde han ju redan innan vi for :P

Vaknade före Oliver idag, de var skönt !
Idag blir det att rida Kovo en sväng på ängen innan jag far hem :)

Nu ska jag klä på lillen åh kila ut till stallet åh mocka tänkte jag :P


Kommentarer
Postat av: lena

Låter som att ni haft jätte mysigt du och Ida. oliver har nog också haft det bra med sin farmor & Peter.

2008-07-17 @ 11:19:44
Postat av: Anna

Den bilden var ju jättefin! (:

2008-07-17 @ 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0