Ett år av saknad..

Idag är det ett år sen Fly fick somna in, min älskade älskade Fly.
Det har varit ett jätte jobbigt år med saknad åh tårar.
Jag saknar honom så fruktansvärt !
Många säger att tiden läker alla sår, jag håller inte med, men därimot lär man sig leva med det.
Vissa dagar har varit jobbigare än andra, ibland är man glad över tiden man fick tillsammans åh alla minnen, ibland är med ledsen av saknad åh längtan efter honom.
Även om inga tårar i hela världen kan få honom tillbaka så känns det bättre att få gråta, sakna åh minnas honom.

FLYING DREW
f. Juni 1989
† 25 Juli 2007



Vila i frid mitt älskade hjärta.. Du finns föralltid i mina tankar !
Jag saknar dig.. Jag älskar dig..



Kommentarer
Postat av: Linnea

Usch. Jag förstår verkligen. Folk säger att de förstår, men ingen KAN förstå om de inte gått igenom det.. Att mista sin bästa vän är grymt.. hemskt..

Man får vara tacksam för tiden man fick, precis som du säger..

Kram

2008-07-28 @ 21:39:34
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0