fet fest hos grannen

Åh ja är jävligt less.. !!
Har varit åh sagt åt dom att sänka, de var sänkt i 5 min sen dunka de lika mkt igen !
Så nu har jag ringt störningsjouren, dom är på G !

Nog är de väl fan att folk inte kan ta hänsyn till att man har småbarn !
Oliver ligger helt vaken i sängen, har gett han mat men så fort dom byter låt så hoppar han till åh vill inte ens äta längre trots att det är många timmar sen han åt åh han knappt ätit nå nuu..

Visst får man ha fest men man måste kunna ta hänsyn !
Jag var snäll åh sa till först men dom lyssnade inte så nu får dom skylla sig själv att störnings kommer, thats it !

Ska sova nån gång i natt när det blir tyst !

Over and out.

Kommentarer
Postat av: lina

jag vääääääääääntar på en bild nu. ;D

2008-07-05 @ 09:34:35
URL: http://d0nnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0