fucking lista

Senaste:
1. Kompis/kompisar du träffade: Jessica
2. Personen du pratatade med: Jessica
3. Du fick SMS av:  Matte
4. Du kramade: D.

Idag:
5. Kläder: Trosor, bh, linne.. Inte hunnit längre :P
6. Bättre än igår: Inget hittills

Imorgon:
7. ska jag: ?
8. ska jag kanske: ut
9. händer: inte mkt sku ja troo

Favorit:
10. Nummer: 14
11. Färg: rosa
12. Årstid: Vinter
13. Saknar du någon?: de finns många saknader på olika sätt
14. Humör för tillfället?: ARG ÅH CRAZY !

Frågor och svar:
15. Det första du gjorde I morse?: kollade på klockan
16. Vad åt du sist?: pollysar
17. Vad irriterar du dig på?: orkar inte ta upp de nuu
18. Tror du på distansförållanden?: beror på
19. Vem tänker du på just nu?: *piip*
20. Tror du att personen tänker på dig med?: NEJ !
21. Vad gjorde du igår kväll?: var i alvik sen häng med jess.
22. Liknar du din mamma eller pappa?: båda tror ja?
23. Ler du ofta?: de brukade vara så
24. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek
25. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: jo men de funkar inte, troo mig !
26. I vems säng sov du i igår natt?: Min egna
27. Vilken färg har din tröja?: orange

Sorg:

28. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?: Jo
29. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Mm..
30. Gråter du när du skadar dig?: Har hänt..  

Lycka:
31. Är du en glad person?: brukade vara
32. Vad gör dig glad?: Oliver, vänner, hästandet :)
33. Önskar du att du var lyckligare?: På en front i livet, JA. 
34. Är lycka överskattat?: Ja, den verkar ju inte existera inom vissa fronter.
35. Kan musik göra dig glad?: joå :)

Kärlek:
36. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:  joo
37. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: joå
38. Har du en flick/pojkvän?: Nope.
39. Är du nöjd med det?: beror på hur man ser på saken.
40. Är du kär?: kärlek är skit !

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: *piip*
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: haha jo när man va liten !
43. Är du en mobbare?: Njae, kan ja väl inte påstå
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ooh jaa
45. Har du blivit sviken någon gång?: MÅNGA gånger



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0