Goodmorning sunshine !

Guess what, Oliver har sovit till halv 8 idag, skööönt !
Känner mig fortfarande trött men jätte pigg i jämnförelse med vad jag brukar :)
Lite tråkigt bara att sova själv när Erik for till jobbet ! Blä !

Vi började se Scary Movie igår, men vart så trötta så la oss rätt tidigt, eller jaa, tidigt jämnfört med vad det brukar vara. Haha.. Fast somnade nog inte förrän 00 nån gång tror ja!?

Idag blir det att hänga gäng med Anna, ska dra med henne på stan en sväng tror ja :)

Imorn är det prick ett år sen vi tog bort Fly, oj vad jag saknar honom. Låt det aldrig blir den 25:e, snälla ! Vet inte hur jag ska klara mig igenom morgondagen.. Det värker i hjärtat åh ögonen tåras.. Min älskade underbara Fly.. .Jag saknar honom av hela mitt hjärta ! Allt jag vill är ha honom tillbaka.. :´(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0