Heey Sverige !

Vaknade just före 6 av att en liten busunge låg åh jollra på i sängen, sööötis !

Är på bra humör idag trots att jag inte sovit speciellt mkt i natt pga myggbetten, fy faaan alltså vad det kliar, but heey det har iaf börjat gå över nu tror ja? :)

Ser ut att vara toppen mega super väder ute idag också, lovelyy ! Funderar starkt på att gå ner åh lägga mig på stranden idag för att senare åka in till stan åh ta en fika i kvällssolen, nån som har lust att haka på? :)

Sen blir det förhoppningsvis att miljöträna lillgumman i helgen också, måste styra det där med Anna.. Är mest sugen på att sätta igång nu.. Måste börja röra på Jasmine också, hon är gode rund ;)

Nä, nu ska jag kila åh äta nå frulle åh städa lite sen..

How´s the lion now, bitch? ;P


Kommentarer
Postat av: Lindson

Tackar! :D Jo jag ska använda den. Har suttit och pillat lite med designen, är nöjd för tillfället iaf :)

2008-07-04 @ 08:59:57
URL: http://lindson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0