Helvetes jävlar..

Suck.. Sitter i den där jävla telefonkön på telia nu.. Började på plats 85, nu är jag på plats 60.. Weee ! Har ju bara väntat i 15 min nu.. Suck.. Lär få sitta en timme minst ! Gissa om jag kommer haaaata telia efter de här, jajjomänsan !

Cp jävla less..

Åh inte har man sovit nå i natt knappt heller.. När man varit upp åh gjort mat åh Oliver har herr P suttit åh terrorist ringt mig ! Till slut blev jag less åh ringde upp trött som ett åke ! Nä men då skulle de diskuteras uti de ena åh de andra till slut blev jag less åh sa att nu fan ska ja sova ! Då blev karljäveln less åh la på ! And I don´t care ! Är så jävla less.. Fatta att det är mitt liv åh jag gör vad jag vill med det, vad jag gör angår inte dig ! Gaaah !

Kan ju tala om att mitt humör inte är det bästa för er som inte fattat de ! !

Nu är jag på plats 42, åh de har gått 20 min !

Sitter åh slö skriver bara som tidsfördriv.. Oliver far runt som en vilding åh gör sin röst hörd i gåstolen, han är hyperglad ! Jag kan inte låta bli att le när jag ser honom, han är ju bara föööör sööt alltså !

Plats 33, 23 min..

Plats 24, 24 min..
Woohoo det går fort nuu !

Kanske ska ta åh hålla rätt på telefonen nu dåå..

Skulle inte förvåna mig om dom säger, "nä men du ska ringa dit istället" åh så får jag stå i en ny kö lika länge.. Men vet ni vad, då blir jag vansinnig !

Återkommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0