Kyl ner dig !

Äntligen hooooomeeee !
Oliver sover som en liten prins åh jag inväntar seg.se så vi kan se film nån gång ! :P Har laddat upp med massa filmer nu juue ! ;) Fast ja tror de blir en skräckis idag också, höhö, passa på när man har sällskap ! Skulle aldrig kolla på en om jag var själv, haha, never ! :P Åh sen så fick jag inte se Kung Fu Panda utan Anna, haha, lovat henne att vi ska se den ;P

Anna va säger duu ;)

* Bröstdykning
* Give me some meet
* Kyl ner dig, köp en fläkt ! Haha..

Haha, nä jag tror vi håller resten för oss själva, mest för eran skull haha..

Shuuuu !


Kommentarer
Postat av: annaa

- Hahahaaa ! ja de är nog bäst såå ;p

2008-07-14 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0