för vi har spårat, alé alé alé !

Börjar väl med igår då..
Stan med Anna, härligt :) Köpte nya skor, fin fina, nöjd tjej ! Vidare till mig, sen ut till alvik med Oliver åh så for vi till Erik i kallax :) Hängde där en stund åh sen vidare till Anna där det blev förferre ! :) Så sjukt jävla grymt kul vi hade !

Sen bar det av till grace, raggade upp Erik på matstället på vägen dit :P Träffade en massa folk, var full som ett ägg åh dansade. Jävligt kul var det dåå :P

Efteråt gick jag åh Erik på Korvgubben, jag tror de var gott, haha.. Sen tog vi en taxi hem åh stupade i säng ! :)

Peter kom med Oliver efter 13 idag, saknat honom massor ! Myst åh busat hela dagen, tagit en prommis til Marco P. åh käkat pizza osv. Annars har vi bara chillat på här hemma :)

Nu har Erik farit för nå tag sen, han sku chaffa åt Pra:n till ökx :)
Förhoppningsvis är han tillbaka innan jag kliver upp haha :P

Nu ska jag mysa ner mig i soffan åh se film, Oliver sover som ett litet barn, haha han är ju ett så varför inte :P



Det spårade ! Hahahahahahahaha ! Fan va kul vi hade !

Mer bilder på http://theresen.pixbox.se , enjoy !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0