Många med samma fel !

Jahapp, felet var redan anmält av andra som har samma problem ! Suuuck ! Stått i kö i onödan ! Nå tekniker håller på att kolla på det nu så det var bara avvakta ! Vid 9 skulle hon få rapport på läget eller nåå ! Gode lessss..

Bläääääää ! Fixa de där åh gör de foooooooooooooort innan jag får sinne på hela världen !

Ööh, insåg just att jag är ganska beroende av min telefon åh dessa sms.. Haha.. Kanske beror på att jag tar emot mellan 100-200 sms varje dag? Ops ! Skickar minst lika mkt dessutom.. Kanske borde ta åh dra ner på nötandet? Tss.. Nä jag tror inte de, de är som skoj ! Visst Anna? haha..

Nåja, kan inte göra så mkt mer än att vääääääänta åh vääääääänta..

Kommentarer
Postat av: Emelie

BRA! då är det inte bara jag som har problem med smsen :b

2008-07-01 @ 13:02:47
URL: http://eeemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0