Men tråkig tjej då !

Tråkigt trött tjej ! Attans också !
Gick åh la mig men nu är jag uppe igen för att dricka lite cola bara så passar på att slänga in ett inlägg när jag ändå gick förbi åh ska slå av datorn :P [Sry till en läsare att jag är trött haha]

Hängt med Jessica idag :) Vi knallade till konsum, tog bussen till stan, käkade på korvgubben, tog bussen till shell på örnäset åh gick därifrån till LRK längst ut på hertsön för att sen knalla från LRK upp till konsum på hertsön för att ta bussen hem.. Orkade inte vänta på 9/6an i stan så vi tog 2an till barnenshus åh knallade hem därifrån. = 14500 steg på stegräknaren ! Duktigt ! = Helt jävla slut i kroppen så som vi prommat idag men härligt var det så länge de vara ! :P

Nä, sängen var de ! Tack åh godnatt !

Just ja, har en massa bilder från senaste dagarnas påhitt men har inte orkat tömma telefonen ännu.. Ska ta åh göra de imorn, jag lovar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0