Plaza de Nyborg !

Godmorgon !

Igår blev det att åka till småkusinerna i Kalix, mormor åh morfar var också där :)
Super mega jävla varmt ute, sprang runt i shorts åh bh mest hela dagen.
Busade med Alva åh Ebba, hoppade på stora studsmattan som mormor åh morfar tagit med sig dit, chillade i solen åh var ner till hamnen åh kollade på åskan ! Fränt ! De dåna som faaaan ! Första ovädret gick förbi oss på sidan medans vi njöt i solen.. Sen när vi var in åh kollade på de andra åskovädret som kom in över vattnet åh hamnen så stod vi åh kollade på blixtrarna osv. Inte lång stund efter att vi knallat tillbaka så kom ovärdet in över oss. Från sol till super stört regn på noll sekunder ! Då passade vi på att börja rulla hemåt !

Väl hemma funkade inte internet, utslaget av åskan? Verkar som de eftersom de inte funkade hos mamma heller.

Oliver somnade vid 20.30 åh jag inte långt efter.. Vaknade dock vid 23.30 igen åh då var det kört ! Har legat åh kliat mina fötter febrilt ! Räknat ihop att jag har över 30 myggbett från knäna åh neråt, inte skönt kan jag tala om ! Så det har inte blivit mkt sömn i natt, varit upp hur många gånger som helst !

Sitter fortfarande åh kliar, suuuck ! Har prövat alla mina knep som brukar funka men till förjäves ! Inget funkar nuu !

Slutsats, massa fint åh mysigt i nyborg, ett ställe där jag skulle trivas åh bo men aldrig ens tänka tanken på att flytta till pga MYGGEN ! Åh då är jag en som inte brukar reagera spec mkt på myggbett !

Nä, klia vidare åh käka frulle !

Hej !

Kommentarer
Postat av: Lena

Jo det var åskan som gjorde att det inte funkade igår jag ringde dit och felanmälde och det var jätte många som ringt. Men nu funkar det igen skönt

2008-07-03 @ 08:11:30
Postat av: lena

Har satt ut bilderna på pixbox från kalix nyborg i går

2008-07-03 @ 08:12:18
Postat av: Emelie

Åh, vart ni nyborg var ni? Vi har stuga där, eller mormor har. ut mot marahamn om du vet vart det ligger? :>

2008-07-03 @ 10:30:24
URL: http://eeemelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0