Ska vi dela på ordet kärlek?

Det är alltid någon som tar kär åh någon som tar lek.
Vars tog kärlekens betydelse vägen?

Oliver är hos mamma, jag har fått sova en stund, behövdes verkligen !
Men de lär ändå bli en tidig kväll för mig, är helt jävla slut !

Man säger en sak, men menar en annan.. Man ljuger om sånt som man inte vågar berätta i räddslan att förlora "den" människan men ändå så gör man saker man vet att man inte borde, tänker bara på sig själv åh skiter i om det sårar någon annan. Det är som att äta kakan men ändå ha den kvar.. En del människor förändras, spec DU, när du hamnar på ett annat ställe åh är med "dom" människorna.. Sen är allting som det brukar igen.. Jag förstår mig inte på dig åh en del andra.. Varför ska allt vara så komplicerat? Stå för de du gör, säger åh hör ! Stå upp för dig själv åh var ärlig ! Om fler kunde vara uppriktiga skulle världen vara annolunda idag? -Jag tror de ! Skulle fler människor må bättre? -Jag tror de ! Falskhet funkar inte längre !

Nä, nu ska jag kila åh hämta min älskade son..
Det är där den äkta kärleken finns !


Just like this..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0