spegel spegel på väggen där

Hojjjjjjjaaaa !
Igår såg jag, Karro åh Erik först Disturbia åh sen dead silence.
Jag åh Erik hade ju börjat se DS dan innan så vi visste ju vad som skulle hända men det var läskit ändå, hojja ! Ska aldrig se den filmen igen ! Åh eftersom Karro ville se den så började vi om..

Så gick jag åh Erik ut på balkongen åh rökte under en läskig del för tänkte att Karro som aldrig blir rädd skulle bli lite rädd, men icke ! Den som blev rädd var jag när jag skulle gå fram till balkongdörren när jag var ute, fan så läskit det var ! Såg precis ut som att det kom nån mot mig. MEEEN.. Det var bara min egna vita tröja som speglades i fönstret. Shiit alltså !

Oliver har varit jobbig i natt från 2 till halv 6. Sen sov han till just efter 6, då var han pigg åh ville upp. I samma veva for Erik på jobbet, alltså var det lika att kliva upp när man inte hade nån anledning längre att stanna i sängen :P

Vädret är suuuper kasst idag också, suuck ! Får se vad man ids göra.. Tänkte då cykla till mamma en sväng sen :)

Pussssheeeej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0