trött tröttare tröttast

Gaaah ! Jag är så trött att jag vet inte vad ! Har inte fått sova mer än 3 timmar sammanlagt varje natt 4 nätter i rad nu pga en liten Oliver som är förkyld.. Nuu är det nog, jag måste få sova en stund, annars går jag in i "väggen".. Jag är så trött att jag bara vill gråta ! Känner mig som en jävla utomjording, hojjja !

Var iaf till Boden igår åh hängde gäng med Linda åh Julia :) Trevligt ! Vi gick på stan, barnen fick varsin ny t-shirt med texten "raggar kung " respektive "raggar brud" på ryggen åh en jänk på framsidan, så tufffa ! :P Sen satt vi ute åh myste, Julia for runt som en liten vilding, söt gumman :) Oliver blev ledsen varje gång Jullan pratade/skrek lite högre, haha, min lill fjant :P Väl hemma i lule gick jag förbi mamma, sen kom Erik så for vi åh käkade på Marco P. Jag knallade hem, plockade utan lite snabbt, slängde Oliver i säng, duschade åh la mig i soffan åh inväntade min snygging ;)

Väckarklockan ringer om en kvart typ, då ska Erik upp åh iväg åh jobba..

Nä, leka med barnet var det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0