knack knack! hows there? Me, I kill you !

Igår var man helt duktig åh knallade in till stan, jag Anna åh Oliver :)
Sen for vi till mig, städade en snabbis, duktig jag :D
Jag åh Anna flummade på, efter ett tag dök E också upp ..

Seriöst? Jag hade totalt problem att sitta still igår, haha.

Vi såg Saw 4, den var blodig men inte läskig typ. Nja, inte riktigt så bra som jag hoppats !

Anna for hem där kring 22 tror ja? Jag åh Erik härjade på ett tag, stackars kille fick stå ut med en övertrött Therese :P Tror vi somnade kring 1 nån gång?! :)

E for åh jobba för en liten stund sen, i samma veva vaknade Oliver så de var bara kliva upp åh leka flygplan, haha. Nu far han runt här åh försöker lära sig krypa, de går dock bara baklänges än, haha.

I eftermiddag blir det alvik :) Jag, Ida åh Anna ska rida ut en sväng, oj va kul de ska bli :D Jag ska rida söt Kovo :) Sen blir det gokart för mig åh Ida, tjäder har fixat, wiie :D Blir att sova i alvik åh en ridtur dagen där på också :D

Nä, nu ska jag ta en morgonrök åh sen busa med barnet mitt :)

Ät fisk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0