Snodda av min Hanna :)

Tio första:
Första bästa kompis: Sofi tror ja ?
Första bil: En vit jeep som gick på batteri haha !
Första kärlek: Oj, inte kommer jag ihåg? Var inte så mkt för sånt när ja var liten.
Första husdjur: Fisk, haha Nä men kanin tror ja.
Första semester: Ingeeen aning, aldrig var utomlands iaf pga min flygrädsla
Första jobb: SSAB
Första köpta skiva: hms, five tror ja
Första riktiga kärlek: Jonas
Första piercing: Läppen.. Lr nä ögonbrynet i en vecka, såå fult !
Första konsert: Hää?

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
nå likör liknadned beylis ?
Sista bilfärd: hem från alvik
Sista filmen du såg: ?
Sista ringda telefonsamtal: *
Sista bubbelbadet: Mkt längesedan, typ när man var på badhuset.
Sista spelade cd: blandad skiva
Sista kyss: de ni ;)
Sista gången du grät: igår..
Sista måltiden: igår


Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nä?
Blivit arresterad? haha. nä
Blivit kär vid första ögonkastet? Jo :)
Varit på tv? haha jo
Fått ditt hjärta krossat? allt för många gånger.
Sagt att du älskar någon utan att mena det?
nä, det skadar mer än att gör någon glad.
Haft ett one night stand? maybeee
Busringt till nån? klart som fasen.


Sju saker du har på dig:
1.
hotpants
2. mjukisbyxor
3. linne
4.  tröja
5. bh
6. sockar
7.

Sex saker du gjort idag:
1.
borstat tänderna.
2. gått på toa
3. matat oliver
4. badat med oliver
5. busat med oliver
6. nött datooor

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1.
Oliver
2. Annas hästar
3. *pip*
4. telefon
5. en spec. tröja

Fyra personer du kan berätta allt för:
1.
Tanja
2. Anna
3.
Jessica
4. Hanna

Tre val:
Svart eller vit?
svart
Sommar eller vinter? vinter
Choklad eller chips? chokla

Två saker att göra innan du dör.
1.
 skaffa ny häst
2. våga sätta mig på ett flygplan igen..

En sak du ångrar:
1.
 att jag inte var mer aktiv i skolan haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0