vad är felet på killar egentligen!?

Inte lite trött tjej dåå, gaah !
Oliver har ju inte gormat nå i natt inte, typ vaknat 511 gånger bara ! Suck..
Nåja, så är det att vara småbarns mamma.. :)

Jag förstår mig verkligen inte på endel människor, vars sitter felet, hallå?!
Du är så jävla barnslig just nu så det finns inte ! Löjlig på hög nivå !
Du är väl fan den sista som har något med vad jag gör att göra !
Vi är så jävla finitooo så de finns inte !
Snälla, inse deeeeeee !
Sluta bry dig åh ha damp uti allt jag gör, du är bara irriterande jobbig !
Blääää !

Vilken värld lever dagens killar i?

Kommentarer
Postat av: sandran

Hoja. Jag undrar detsamma jag..:S

2008-07-02 @ 11:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0