barnledig ;)

Oliver for till Alvik för drygt en timme sen nu.. Skönt att få lite egen tid åh vila !
Men jag måste erkänna att det är jätte jobbigt att se han fara iväg utan mig :/
Jag är så rädd att missa något i hans liv.. Och jag älskar honom över allt annat !
Han är en del av mig juue..

Nu ska jag kila åh vila !
Sen ska jag på fullt allvar fixa en del grejjer med bloggen !

Så om ni undrar varför den är lösenordsskyddad ibland så är det för att jag håller på att jobba med den, ha tålamod, den kommer tillbaka, om ni har tur :P

Men ärligt, det är inte ens kul att blogga, bara bra tidsfördriv !

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

nja goodiebagen var som ingenting, det var egentligen bara äta :D

2008-06-18 @ 16:30:08
URL: http://akf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0