efter regn kommer solsken

Härligt ! Idag är det sol ute, skönt, med tanke på sista dagarnas moln, kyla åh nederbörd !
Så jag tackar väderguden för solen åh hoppas att den håller i sig ! :)

Igår vart det då att hänga på hertsön mest hela dagen, Anna var förbi en sväng osv.
Det var rätt chill iaf :)

Idag vette tusan vad som händer, hade då tänkt vara ute iaf !
Och så måste jag städa de sista, är som seg uti de där, fast jag hade kunnat göra bort allt på en timme !
Men det är roligare så här, att dra ut på de, komma på andra saker att göra osv.
Fast nu är de färdihaft på den fronten, nu ska de göras klart idag.

Imorn är det iaf torsdag, vilket betyder att Daniel kommer, äntligen kanske man ska säga, väntat i en vecka nu, haha.. Suttit åh räknat dagar åt Oliver.. 5 dagar tills pappa kommer hem.. 3 dagar tills pappa kommer hem.. imorn kommer pappa hem.. Mongo som man är, han fattar ju inget, men han är trevlig att prata med, för han säger inte emot åh han avbryter inte när man pratar med honom, eller ja, oftast så avbryter han inte iaf :P Det är Oliver jag snackar om, för er som inte fattade den vinken :P

Nu ska ja vara onyttig åh äta glass till frulle, har som lite ont i halsen så då är de bra med glass ;)
Igår när jag hade ont i halsen så åt ja glass åh då försvann de, så håll tummen !

Chaaaoooo !

Förresten, det finns mer bilder från när vi var i alvik i söndags på http://math10.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0