fredag, underbart :)

Godmorgon !
Puh, somnade långt innan 22 igår, det var skönt !
Så vaknade vi just före 7 idag så det var ju också ett plus !

Vet inte vad som händer idag, men något ska man väl kunna hitta på :)

I helgen är det kiruna festivalen åh boden alive, känner mig inte sugen på något av de. Visst, jag har haft jävligt jävligt kul på boden alive sista 4 åren, sjukt kul har det varit ! Men ärligt så ids jag inte, jag är hellre med min son, det betyder så mkt mkt mkt mer för mig att vara med han än att supa sig knall några timmar för att må skit dagen efter. Nej tack ! Gudars vad glad jag är att jag har Oliver.

Nog tycker jag om att gå ut, misstolka inte de, för jag var ut i onsdags MEN jag tycker inte att det är värt de, nån gång går bra då är det mer kul men inte så ofta som de flesta andra går ut, då stannar jag absolut hellre hemma !

Nååja, ska kila åh mysa med min bebis innan han somnar om igen ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma Mormor

Godmorgon på er. Hoppas att ni har sovit gott för det har jag gjort. Hör av dig om det är något eller så kommer du över en sväng du kan ju om du vill prova cykla med Oliver.

2008-06-27 @ 09:07:15
Postat av: PrincessRaiijss

sötungen där skulle jag kunna äta upp:)

2008-06-27 @ 22:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0