Shit happends when you party naked

Därför skiter jag i att partajja i helgen trots alla festligheter som äger rum ! :P

Har då varit på storheden med farmor åh farfar idag.. Oliver fick sig nå nya leksaker åh nå kläder :) Sen for vi till hertsön där han fick bada i sin pool som jag glömde i stugan så dom hade tagit hem den åh så åt vi middag med jordgubbar till efterrätt ;)

Vidare till Karro åh äta tårta en sväng, gumman fyller 21, grattis :)
För att yttligare åka vidare till faster åh toppa håret.. Slutade dock med att vi tog bort några centimeter, ooooh shit jag är typ kort hårig, fatta heeemskt ! Men de var så jävla slitet så jag var tvungen ! Åh tråkigast av allt, de är fortfarande någon cm som måste bort men jag vägra ! Vi tar lite åt gången, mitt kära hår ska inte få bli kort, då går mitt hjärta i bitar ! Jag älskar att ha långt hår åh kommer aldrig klippa av mig de ! HA !

Nä vet ni. Nu ska jag kila i säng för jag har skallebank till månen åh tillbaka !

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde inte poolen du lämnade den för att du inte orkade ta ut luften när det spöregna =D

2008-06-30 @ 14:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0