sleeping devil

Hojja vilken natt alltsåå !
Även om Oliver bara vaknat en gång i natt åh ätit så har det varit ett rent helvete på rikt !
För jag lyfte över Oliver till min säng när han vaknade där vid halv 3, tyckte han kunde få komma åh sova med mamsen.. Meen självklart så spydde han upp all mat när han ätit färdigt, så hela min säng åh hela Oliver simmade, det var nästan som att ha vattensäng, men bara nästan. Så det var bara fixa de åh så la jag tillbaka Oliver i hans säng medans jag bytte lakan osv, då somnade han så där fick han sova.

Åh just före 6 imorse var det dax att stiga upp, då hade jag en pigg liten son som levde rövare i sängen, noot so fun !  Men han lär nog somna om innan 8 för han börjar bli trött igen, åh guess what, då ska ja också sova, thats sweet !

På torsdag kommer Daniel hem några dar, läängtar, ska bli så kul för Oliver att träffa sin pappa :) Han har ju inte träffat honom på 5 veckor när han kommer. Om bara tiden kunde gå lite fortare fram tills på torsdag, den går ju såå segt !

Disney time !
Later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0