Snodde av emelie :P

Emelie

Dagens humör:
Up side down.
Dagens mående: Ont lite här & var.
Dagens borde: Städa :P
Dagens frisyr: "lilla my"
Dagens klädsel: Svarta nikebyxor & grå spindel tshirt :)
Dagens smycken: Noll !
Dagens planer: hms, SOVA !
Dagens materiella vill ha: Ny påånii, varje dag.
Dagens längtan:  Tills på torsdag, Daniel kommer dåå ! :)
Dagens fundering: Bör inte nämnas här.
Dagens beroende: Lipsyl !
Dagens tråkigaste: städa !
Dagens tidning: Noll !
Dagens låt: Bon jovi - its my life
Dagens naglar: Halvlånga med rosa nagellack :)
Dagens hemsida: Blogg & pixbox.
Dagens mat: Oj, ja kommer inte ihåg, har ätit som en häst idag :P DÅLIGT TIDSFÖRDRIV !


3 namn jag går under: Therese, tess, sessan
3 saker som skrämmer mig: döden, spindlar, FLYGA FLYGPLAN!
3 saker jag har på mig: tshirt, hotpants, ööh räknas hårsnodd?
3 sanningar:  ja hatar lakrits, ja har en son, hästtjej rakt in i själen !
3 saker jag verkligen vill ha: ny häst, körkort, ett hus !

Godnatt fuckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0