uuuh ta mig till en annan värld

Wääh!
Gud förbannat vad jag har ont i skallen idag, är helt död i kroppen.. Ont i vänster pekfinger som faaaaaan, de är typ värsta skär såret :/ Ont gör de och djupt är de, va faaaaaan!? Uuuh, ta mig till en annan värld!

Sitter och väntar på att mamma ska komma med Oliver, och COLA! I NEEEEED COLA NOW!

Igår var vi först här och sen härja vi på Cleo, jag och Sofi hade svin kul, som vanligt tappade man ju bort halva gänget, ajja..

Gårdagens jävla bravader, jag orkar inte.. Fy tuuuuuusan!

Det här gör jag inte om (hmftp, nu ljuger jag för mig själv, haha..) ..

Nä, men seriöst, fan vilken jävla baksmälla!! Jag som inte brukar bli dee.. HOOOOOJJJJJJAAAAA!


Gårdagens outfit !
KALLT NÅ JÄVULSKT!

Kommentarer
Postat av: sandran

fan att vi tappade bort varandra. Men jag åkte hem efter två..mådde AS-dåligt :(( Fyyfan. Tack för en kul kväll annars :) kram

2008-03-24 @ 11:05:42
Postat av: Erica

kallt men jäkligt fint!=)

2008-03-24 @ 11:39:09
URL: http://humilis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0