Grattis lil´broe :)

Man vaknade riktigt mysigt imorse där just efter 6.
Hade tagit över Oliver till  min säng vid 4.30 i natt för han fick för sig att han skulle leka då åh så fort han får komma över till mig så somnar han om på en gång ;) Men iaf, åter till det mysiga.. Vaknade av att Oliver spyr ner hela sängen, ohh noooo ! Suck tänkte jag åh Oliver bara skratta, myskoo kiddoo ! Var bara slänga han i duschen, åh inte klaga han över de, nej nej, han älskar att duscha åh bada, vattendjuuuret mitt :)

Stora lilla lilla stora stora lillebror fyller 18 idag.
Happyy birthday to youu!
Krogen med syster nästa helg då, höhöhö !
Jag ska nog visa lill grappen hur man partajjar ;P

*PS. mamma läs inte de övre. DS*

Bäst att sätta igång med dagen !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt Oliver är =]

2008-05-28 @ 19:34:43
URL: http://sandrouu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0